Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Via knop 'Home' ook inderdaad naar de Home gaan (YOU-I-39)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Ik ga via de knop 'Home' - Portaalbeheer - Autorisatie PDOL. Ik ben daar klaar mee, en laat Autorisatie PDOL openstaan, en klik op de knop HRSS in het menu. En ga daar werken.

Als ik nu weer op de Home-knop klik, kom ik weer in de autorisatie PDOL terecht. En NIET op de homepage.

Dat is vrij uniek in de www-wereld. Graag aan de wereldwijde standaard aanpassen. Het scheelt altijd weer een paar klikken, en dan doe ik al meer dan me lief is in deze applicatie.

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Klopt de Home knop is eigenlijk een knop waarmee je teruggaat naar de vorige pagina. In elk geval als je knop gebruikt in Selfservice.

Dit werkt niet logisch. Gebruikers willen graag een logisch scherm vandaar de wens:
Home knop- brengt je naar de hoofdpagina.

Tiina Rosón
VISMA
door Tiina Rosón
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hartelijk dank voor dit idee.
Het doet ons plezier je te melden dat je probleem niet meer voor zal komen in de nieuwe applicatie My Youforce (de opvolger van Youforce).

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@Tiina Rosón goed om te lezen dat dit eindelijk is opgelost. Maar aan de grote hoeveelheid berichten die voorbij komen lijkt het er op dat al onze problemen zijn opgelost in My Youforce?