Mijn Communities
Help
Björn Sman
CHAMPION **

Volgorde van Categorieën en processen aanpassen in 'mijn youforce'.

door Björn Sman
Status: Gerealiseerd

Hallo Raet,

 

Het zou fijn en handig zijn als we de volgorde van de categorieën en processen kunnen wijzigen van volgorde d.m.v. iets van pijltjes. Dan kun je als je later een categorie toevoegt nog iets aan de volgorde veranderen.

 

BjrnSman_0-1686923991167.png

 

5 Opmerkingen
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎28-06-2023 16:41 door Lotte v Dijk )
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hallo Björn, 

 

Bedankt voor jouw idee! Dit idee kwam ook langs in het forum en daar had Remco tevens aangegeven dat wij inderdaad de toegevoegde waarde zien van dit idee. Voor nu zijn we nog bezig met wat aanvullende analyses en ontwerpen maar zodra dit klaar is, zullen wij dit gaan realiseren. Vandaar dat ik dit idee op Realisatie Waarschijnlijk zet. 

Ik zal het idee updaten zodra ik weer meer informatie heb! 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Ingepland
 
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk

Goed nieuws!
Inmiddels hebben we deze functionaliteit voor de categorieën gerealiseerd. Voor de processen is het team hard aan het werk om dit ook te realiseren. Hierbij het nieuwsartikel: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Portaal/Goed-nieuws-Je-kan-nu-zelf-de-volgorde-bepale...

 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Zojuist hebben we het zelf kunnen bepalen van de volgorde ook toegevoegd aan de processen. In de nieuwsupdate vertel ik er meer over. Heel veel succes en plezier met het ordenen! En heel erg bedankt voor jullie idee!

Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Goedemiddag Lotte,

 

Heb de opties gezien en hier zijn we heel blij mee! Dank jullie wel!