Mijn Communities
Help
Paul Wevers Consultancy
CONTRIBUTOR ***

Voorbeeld tekst livegang Mijn Youforce

door Paul Wevers Consultancy
Status: Bestaat al

Veel klanten zullen intern gaan communiceren over Mijn Youforce.

Kan Visma|raet al een voorstel doen (ism de klanten) over de (interne) communicatie?

1 Opmerking
door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎07-08-2023 17:40 door Sabine Koelewijn VISMA )
Status changed to: Status: Bestaat al

Hoi @Paul Wevers Consultancy ,

 

In dit geval kunnen we de status wijzigen naar bestaat al omdat we al een aantal mogelijkheden hebben.
Zo kun je allereerst de kennisartikelen op deze community gebruiken om je gebruikers op te leiden, maar we hebben ook een 'korte intro' beschikbaar.


Verder kan je eventueel deze introductievideo alvast delen om de komst van Mijn Youforce te delen met jullie gebruikers. Aan de hand van de beschikbare documenten op de community kan je zelf je communicatie voor de eindgebruikers opstellen. Hierbij de korte handleidingen omtrent Mijn Youforce.

 

Daarnaast kan je hier gratis posters aanvragen, deze krijg je geprint en als pdf zodat je gebruikers eenvoudig geattendeerd worden op het nieuwe HR portaal én een QR code waarmee je direct op de inlogpagina van Mijn Youforce komt!

 

Mocht je toch op zoek zijn naar andere communicatie onderdelen, neem dan contact op met jouw CSM'er. Onze marketing afdeling heeft namelijk verschillende communicatie pakketten opgesteld om je nog verder op weg te helpen.