Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Wij willen graag de SA en DV signalen overbrengen van beaufort naar youforce. Dit zodat ook de P&O medewerkers in youforce de signalen kunnen verwerken ipv in beaufort. (YOU-I-25)

door Former Member
Status: Niet ingepland

Wij willen graag de SA en DV signalen overbrengen van beaufort naar youforce. Dit zodat ook de P&O medewerkers in youforce de signalen kunnen verwerken ipv in beaufort.

 

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bedoel je hiermee een soort van cc-tje van de signalen voor de LG's naar 'een' account? Dat lijkt me nogal een geregel met 20 P&O medewerkers. Je kunt het signaal ook per email versturen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ik bedoel dat de P&O adviseurs die geen enkele taak hebben uit te voeren in beaufort de signalen te zien krijgen in youforce. Als we de signalen via de mail gaan versturen zijn er 2 plekken waar men taken moet verrichten -> in de maibox en in youforce tbv processen HRS.

 

Mocht je nog vragen hebben wil je mij dan bellen op 06-30226798?

Op 20 september ben ik weer telefonisch bereikbaar.

Groet,

 

Aletta

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik snap je. Jammergenoeg is het concept gebaseerd op één rol: MGR. Je zou elke P&O-er bij elke o.e. als MGR moeten vastleggen met deze rol om het in het huidige systeem voor elkaar te krijgen. Lijkt me niet prettig.

Tiina Rosón
VISMA
door Tiina Rosón
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee.
Omdat deze wens al geruime tijd bestaat en het een beperkt aantal of geen kudo's heeft, zal deze wens niet ingepland worden.

Tiina Rosón
VISMA
door Tiina Rosón
Status changed to: Status: Niet ingepland