Mijn Communities
Help
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

Wijziging autorisatie mogelijk maken van specifieke gebruiker naar rol en vice versa

door Gea Bussink-Veerbeek
Status: Niet ingepland

We maken een start met het inrichten van policy's. Daarvoor richt ik eerst een policy in op een specifieke gebruiker (testpersoon). Als de testen goed gaan, wil ik de autorisatie wijzigen naar rollen in de organisatie, maar dat kan niet. Dat betekent, dat ik de policy nog een keer moet aanmaken voor rollen. Het zou mooi zijn, als bij het wijzigen van gebruikers/rollen dezelfde mogelijkheid heb als bij het nieuw inrichten van een policy.

3 Opmerkingen
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hoi @Gea Bussink-Veerbeek

 

Hartelijk dank voor dit idee. We hebben dit geanalyseerd en helaas hebben wij moeten concluderen dat deze aanpassing technisch erg complex is. Daarom zien wij binnen afzienbare tijd geen plek op de roadmap voor dit idee en  zal het idee niet ingepland worden.

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Niet ingepland
 
Sylvia Schilt
CHAMPION *
door Sylvia Schilt

Wij lopen hier ook tegen aan. Op deze manier krijgen we wel steeds extra profielen, wat weer niet wenselijk is. Nu er steeds meer klanten met het autorisatiebeheer gaan werken, zal deze vraag steeds vaker naar voren komen. Kan dit idee toch niet nogmaals bekeken worden?