Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Wizard Groepsgewijs autorisaties muteren gebruikersvriendelijk maken (YOU-I-58)

door Former Member
Status: Niet ingepland

Die begint met de selectie van oe's.

   Ik kan geen filter actieve of niet-actieve afdelingen toepassen.

   Ik zie slechts zo'n 5 oe's. Er zijn er veel, veel meer. Scroll me dus suf, ontwikkel RSI en verspil tijd.

   Het lijstje bevat slechts namen, geen codes. Namen kunnen identiek zijn, met verschillende codes. In sommige gevallen weet ik dus niet, welke Oe ik moet kiezen. Andere lijstjes binnen yf bevatten wel de codes!

Als ik aan het eind van de wizard kom, krijg ik een melding dat ik voor x aantal mensen iets veranderd heb. De zin mist spaties. Slordig!

Aan de eind van de rit de grootst mogelijke verwarring. De knop 'Annuleren'! Als ik iets annuleer (een boeking), doe ik de boeking te niet, cancel ik de boeking. Daarom  is de business standaard: annuleren = cancellen. Raet hanteert zijn eigen, zeer verwarrende standaard. Als ik de knop letterlijk lees, begrijp ik dat de toekenning / wijziging weer gecancelled wordt.

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het zou ook wenselijk zijn om de Wizard uit te breiden met een selectie op Soort Arbeidsrelatie. Bij uitzendkrachten en personeel derden moet nu handmatig de autorisatie voor Flex Benefits worden uitgezet omdat ze hier geen toegang toe mogen hebben.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Bedankt voor jouw idee! 
We werken op dit moment aan een nieuwe oplossing rondom gebruikersbeheer. Om deze reden zullen we geen nieuwe wijzigingen doorvoeren in de huidige oplossing. 

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Niet ingepland