Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Zelf werkgeversnaam en tekst in activatiemail Youforce account aanpassen

door Lieke Sterk Huis
Status: Alternatief aanwezig

Binnen ons klantnummer hebben wij twee organisaties.

Nu ontvangt één van onze organisaties een activatiemail met de naam van de andere werkgever. De medewerkers begrijpen dit niet. Is het mogelijk om de werkgeversnaam aan te kunnen passen?

En als het kan ook graag de tekst. Deze is niet geheel vriendelijk met woorden als 'moet'. 

4 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

Voor ons geldt hetzelfde. Weliswaar maken beide organisaties hoofdzakelijk gebruik van single sign on, maar in voorkomende gevallen staat het naar onze klant toe wel erg slordig.

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor dit idee.
Wij monitoren hoeveel kudo's dit idee krijgt. Het kan enige tijd duren voordat andere communityleden dit idee voorzien van kudo's. Daarna bekijken we op basis van het aantal stemmen en de strategie van het product of dit idee in aanmerking komt voor verder onderzoek.

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Het wijzigen van de naam van de organisatie is iets wat in Beaufort aangepast gaan worden. Wij nemen de naam vanuit Beaufort over. Wanneer je de naam wilt wijzigen kan je dit in Beaufort dus aanpassen. 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Hallo @Sabine Koelewijn, er is geen alternatief aanwezig. Wij hebben 2 CEA nummers en dus 2 werkgevers, echter maar 1 klantnummer dat gekoppeld is aan de naam van één van deze werkgevers. In de activatiemail wil ik dus de naam van de werkgever van het juiste CEA nummer terugzien. 

Voor een nieuwe medewerker is het vreemd dat de naam van de andere werkgever hierin staat.

 

Of bedoel jij iets anders? Dan zie ik graag een printscreen waar ik de naam in Beaufort kan wijzigen?