Mijn Communities
Help
Natalja Klavers
CONTRIBUTOR ***

Zoekwoorden voor de links die door VismaRaet zijn gemaakt, moeten wij kunnen verwijderen

door Natalja Klavers (Bijgewerkt ‎07-06-2023 12:18 door Lotte v Dijk )
Status: Niet ingepland

Niet alle trefwoorden die Visma | Raet heeft gekoppeld aan de processen zoals bijvoorbeeld Flex Benefits, zijn voor onze organisaties van toepassing. 
Deze woorden moeten wij kunnen verwijderen.

Voor het voorbeeld van de link naar Flex benefits:
We hebben geen fietsplan of mobiliteitsregeling in Flex Benefits als proces open staan. Dan wordt het lastig als een medewerker bij het zoeken naar 'fiets' naar Flex Benefits geleidt wordt.

3 Opmerkingen
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Nieuw

Bedankt voor jouw idee! 

Ik heb het bericht een klein beetje aangepast zodat het iets algemener geformuleerd is en het dus ook voor andere klanten van toepassing is. 

Voor nu hebben we nog niets ingepland rondom de mogelijkheid tot het verwijderen van de zoekwoorden van Visma | Raet. Wel zullen wij zorgen dat de zoekwoorden toegevoegd door ons in ieder geval algemener worden geformuleerd. Dit is nu mogelijk door de komst van de directe links naar Flex Benefits en Self Service. 

 

Houd de community in de gaten wanneer de directe links voor iedereen beschikbaar zijn en wij dus ook de zoekwoorden hebben aangepast. Ik hoop dat deze aanpassingen al een stuk toereikender zijn voor alle klanten. 

 

Mocht dat niet zo zijn, dan zien we uiteraard graag kudos op dit idee om te bepalen hoe belangrijk dit voor jullie als klanten is! 

Sylvia Schilt
CHAMPION *
door Sylvia Schilt

@Lotte v Dijk Wij willen ook de zoekwoorden bij bijv. Self Service zelf kunnen verwijderen. Er staat bijv. Werving en Selectie, die dan doorlinkt naar Self Service. Bij ons werkt dat niet zo. Dus we willen dit zoekwoord dan graag kunnen verwijderen.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hallo, 

 

Bedankt voor het idee. Op dit moment hebben wij hiervoor niets ingepland staan. Nu iedereen live is met Mijn Youforce zullen we opnieuw de zoekwoorden voor de algemene modules reviewen. Mocht het zo zijn dat we in de toekomst meer kudos ontvangen op dit idee, dan zullen we dit uiteraard opnieuw reviewen. 

Groeten Lotte