Mijn Communities
Help
Carola de Vries1
CONTRIBUTOR ***

gebruikers waarvan de toegang gaat verlopen

door Carola de Vries1
Status: In onderzoek

Wij zijn benieuwd of dit misschien gebruikersvriendelijker kan.   

 

Nu krijgen we elke maand een lijst met gebruikers waarvan de toegang gaat verlopen. Deze moeten we elke maand doorworstelen. Als een medewerker uit dienst is kan hij /zij bij ons nog tot de maand mei (na het jaar uit dienst) in Youforce. 

We bekijken nu in Beaufort of een medewerker uit dienst is/gaat en geven dan bv als verloopdatum 1/5/2023. 

 

We moeten dan weer de hele lijst door omdat de medewerker dan weer in de lijst "gebruikers waarvan de toegang gaat verlopen" tevoorschijn komt. Met het verloop van medewerkers ben ik bang dat deze lijst gigantisch is.  De mogelijkheid: Groepsgewijs toegang verlengen kennen we alleen moeten we wel eerst twee systemen door. Het kan nl. zijn dat iemand toch weer in dienst komt in de tussentijd. 

 

We kunnen maar tot 16 maanden vooruit de verloopdatum aanpassen. Het komt dan ook veelvuldig voor dat iemand die uit dienst is gegaan in 2022 eerst een verloopdatum t/m maart 2023 krijgt en dat we deze dan weer moeten verlengen tot mei 2023.

 

Het lijkt een beetje omslachtig.  Of zijn er misschien andere mogelijkheden die wij over het hoofd zien. 

 

4 Opmerkingen
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Visma, kan hier een betere oplossing voor worden bedacht dat je met het verlengen van de verlopen gebruikers kunt zien of deze gebruikers een uit dienstdatum hebben? Dat scheelt al enorm veel werk! Dank voor het meedenken. 

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Dank Carola voor het toelichten van deze wens. We zijn dit nog verder aan het analyseren. Zodra wij meer duidelijkheid hebben zullen we de status aanpassen. 

Ditske Loos1
CONTRIBUTOR ***
door Ditske Loos1

Goedemiddag, 

Waar vinden we deze mogelijkheid terug in Mijn Youforce? 
Of is dit met de komst hiervan niet meer nodig?

Ditske Loos1
CONTRIBUTOR ***
door Ditske Loos1

Excuses, ik heb het inmiddels gevonden!