Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

inloggen portaal beheer gebruiksvriendelijker (YOU-I-38)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Kan het steeds opnieuw verplicht inloggen bij alle functies binnen Portaalbeheer vereenvoudigd worden? Eén keer inloggen bij het opstarten

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ook wij hebben veel last van het steeds weer opnieuw moeten inloggen. Zelfs als je binnen het menu <Gebruikersbeheer> blijft en wisselt tussen <Individueel gebruikersbeheer> en <Toegangsbeheer> moet je elke keer weer je wachtwoord ingeven. Volgens Raet is het beleid van hen uit strenger geworden omdat als een beheerder van zijn/haar bureau wegloopt, anderen dan zomaar kunnen muteren met alle gevolgen van dien. Ik snap deze redenatie, maar daarentegen is elke Functioneel Beheerder professioneel genoeg om zijn/haar beeldscherm te locken als hij/zij bij het bureau wegloopt; deze professionele houding behoort bij het gedrag van elke FB-er. En daarmee kan het repeterend je wachtwoord ingeven, komen te vervallen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Hier is bewust voor gekozen vanuit Raet. Ik ben erg benieuwd wat de aanleiding hiervan was. Het werkt best onhandig wanneer je veel handelingen achter elkaar moet doen binnen Portaalbeheer. Mij lijkt een betere oplossing om een wachtwoord te vragen voor Portaal beheer na een aantal minuten inactiviteit. En het liefste een optie om zelf als beheerder aan te kunnen geven wanneer Youforce opnieuw om een wachtwoord vraagt.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Bedankt voor jouw idee! 
Inmiddels is dit probleem opgelost en hoef je niet meer opnieuw in te loggen binnen Portaalbeheer. Wij zullen dit ticket sluiten.