Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

op de site Nieuwe inloggen hernoemen naar inloggen en inloggen naar oude inloggen (YOU-I-211)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

In de praktijk gebeurt het heel veel dat een medewerker op de site klikt op "Inloggen YouForce" i.p.v. op "Nieuwe inloggen YouForce". Is het niet handiger dit juist om te draaien en "Inloggen" en "Oude inlog YouForce te noemen ?  

6 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-211
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Goed idee, Marco. Maar voordat de benaming wijzigt is het wel heel belangrijk dat dit tijdig gecommuniceerd wordt door Visma. Zodat wij onze communicatie naar onze klanten kunnen aanpassen, anders is de verwarring compleet!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Mijn voorstel is om het Nieuwe inloggen te hernoemen naar: Inloggen met Pingid    óf     Inloggen met 2-factorauthenticatie. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ook ik moet elke week wel iemand uitleggen dat ze altijd het nieuwe inloggen moeten gebruiken. Visma-RAET: doe er iets aan!!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Op zich steun ik het idee, maar weet niet welke naamswijziging een gemiddelde gebruiker gaat helpen om de juiste keuze te maken. Ik denk dat een gemiddelde gebruiker echt niet weet of die met Home inlogt of dat duidelijk is wanneer MFA moet worden gebruikt. 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Bedankt voor jouw idee! 
Inmiddels is dit aangepast op de website en is alles aangepast naar het nieuwe inloggen.