Mijn Communities
Help
karl Wegner
CHAMPION ***

Autorisatie rol of handmatig in HRSS moet doorwerken in slicer OE-structuur

door karl Wegner
Status: Gerealiseerd

Als ik een slicer maak mbt de organisatiestructuur, dan werkt dit mooi als je voor de HOE bent geautoriseerd, maar niet als bv een manager alleen voor een team met een paar onderliggende afdelingen. Deze manager ziet als hij het rapport opstart in de slicer de hele organisatiestructuur staan en niet alleen zijn eigen team waarvoor hij geautoriseerd is. In Report Builder gaat dit wel goed.

Ik begreep dat dit in onderzoek is, dus vandaar toch even als idee ingeschoten om op de hoogte te blijven.

4 Opmerkingen
door Chris van den Berg (Bijgewerkt ‎15-08-2023 16:00 door Chris van den Berg VISMA )
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Goed nieuws! We hebben dit begin augustus aangepast en uitgerold.

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

@Chris 

Even uitleggen hoe dit dan doorwerkt, want ik zie het namelijk niet gebeuren.

Als bv een manager geautoriseerd is voor een team, dan moet hij in de slicer niet de hele boomstructuur zien van de organisatie, maar alleen zijn team. Dat zie ik dus niet gebeuren. je ziet nog steeds de hele boomstructuur. Er is dus niets gewijzigd. 

Dit zijn de rubrieken die ik in de slicer heb opgenomen.

karlie_0-1692183773720.png

 

door Chris van den Berg

@karl Wegner  dat is niet de bedoeling. Zou je hiervoor een request willen aanmaken via de service desk? Met wat detail info? Ik heb het ontwikkelteam alvast op de hoogte gesteld. Dan pakken we dit met prio op.

 

 

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

Request is aangemaakt