Mijn Communities
Help
cvanstijn
CHAMPION ***

Gebruikers Beaufort

door cvanstijn
Status: Ingepland

Voor de accountants dient er een overzicht aangemaakt te worden van de gebruikers binnen Beaufort en waar ze rechten voor hebben. 

 

In Report Builder betreft dit onderstaande velden. Ik kan deze niet in de Youforce Reporting terugvinden. Graag deze velden toevoegen in Youforce Reporting. Alvast bedankt!

 

cvanstijn_0-1664356469421.png

 

11 Opmerkingen
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Heel goed idee. In feite zou je willen dat alle velden die ook in Impromptu als Report Builder ook in Youforce reporting beschikbaar zijn.

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Chris van den Berg

@Raymond_de_Rozario 

 

In de situatie van Impromptu heb je toegang tot de gehele database wat in een online situatie erg lastig is  in combinatie met gebruiksvriendelijkheid, performance en toegankelijkheid.

 

Wat betreft Report Builder, we zagen daar dat van de 6000+ beschikbare velden minder dan een derde werd gebruikt ( minder dan 2000). Dat is erg zonde en inefficient voor het hele verwerkingsproces van de data. Vandaar dat je niet alles terug zult vinden in Youforce Reporting. 

 

Dit betekent echter niet dat we geen nieuwe dingen toevoegen op basis van wensen en een actieve behoefte. Dan weten we ook zeker dat dit gebruikt gaat worden.

 

Afgelopen weken hebben we weer 7 entiteiten en 100 velden toegevoegd 😉 

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Bij deze zou ik weer aandacht willen vragen voor dit idee. Ik kwam nog een oud impromptu rapport tegen binnen onze oude onprem omgeving. Met dit rapport kon de controle worden uitgevoerd wanneer iemand voor het laatst was ingelogd. Althans... Je kon zien wanneer voor het laatst het wachtwoord was gewijzigd. Was dit langer dan 90 dagen, dan werd contact met de gebruiker opgenomen. Zoiets zou ik ook graag in Youforce reporting willen kunnen doen.

 

Raymond_de_Rozario_0-1697805810062.png

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@Chris van den Berg Kan je vertellen wat de status van dit onderzoek is. Het is namelijk data die bij zowel interne als externe audits wordt gevraagd,

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

Ook ik ben geïnteresseerd in een dergelijk rapport want ook ik krijg de verzoeken tbv audits

door Chris van den Berg

We gaan deze in maart/april oppakken! 

door Chris van den Berg

Met welke data in het datamodel zou je deze tabel willen combineren? Wat voor rapporten willen jullie maken met deze data? Ik ben benieuwd!

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Ingepland
 
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Chris van den Berg allereerst gaat het natuurlijk om de info zelf en een rapport waarmee je deze info inzichtelijke kunt maken. Maar je zou die informatie bijv ook willen kunnen combineren met persoons- en/of dienstverbandgegevens om snel en eenvoudig inzichtelijk te kunnen maken of een gebruiker nog wel actief moet blijven. Veel gebruikers zijn bij ons aangemaakt omdat zij een rol in actieve signalering hebben. Ze werken niet in Beaufort maar ze moeten bekend zijn als gebruiker om de actieve signalering in te kunnen richten.

Het koppelen zal lastig zijn omdat er bij aanmaak gebruiker geen standaard rubriek is waarmee je het persoonsnr kunt vastleggen. Ik zet die bijv altijd bij de naam. Maar wellicht is het mogelijk te combineren o.b.v. het zakelijke emailadres.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Op dit moment koppelen wij een Beaufort gebruiker aan een IC-account. Hier zit geen personeelsnummer aan. Het mooiste zou zijn wanneer je wel een koppeling met een personeelsnummer zou kunnen maken. 

 

Voor nu zou ik al blij zijn met het uitdraaien van een overzicht. Ook graag (net zoals binnen impromptu) de mogelijkheid wanneer iemand voor het laatst het wachtwoord heeft gewijzigd. Als dit dan langer geleden is dat 90 dagen, dan kunnen we contact opnemen met de gebruiker (als deze nog in dienst is) of het account nog nodig is.