om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Als je een slicer aanmaakt met de organisatiestructuur, dan heb je op elke laag in de structuur een regel (Leeg), met daar ook weer een plusje voor. Dat is ontzettend verwarrend en volgens mij ook helemaal niet noodzakelijk dat dit wordt gepresenteerd in deze slicer. Wat heeft het voor nut?
Je kunt op niveau 1, 2 en 3 de lege regel in het filter weglaten. In ons geval kan dat omdat elke medewerkers pas het laagste niveau heeft bij niveau 4. In onze structuur kan het laagste niveau, dus de afdeling waar een medewerker op wordt gemuteerd, niveau 4, niveau 5 of niveau 6 zijn. Haal je in het filter de lege regel weg bij niveau 5, dan zie je niet meer de medewerkers die geen niveau 5 hebben. Al een caal hiervoor ingeschoten, maar zo is nu eenmaal de werking van Power BI, kreeg ik door. Lijkt mij dat het een mooie doorontwikkeling is om dit aan te passen. Zeker ook omdat dit een onnodige regel lijkt te zijn.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.