Mijn Communities
Help
SuzanneG1
CONTRIBUTOR ***

Jubilea uitbreiden met datum in dienst CAO

door SuzanneG1
Status: Alternatief aanwezig

Binnen onze organisatie wordt vrijwel uitsluitend met datum in dienst CAO gewerkt. Het standaardrapport Jubilea op basis van 'Datum in dienst' is binnen onze organisatie dan niet te gebruiken. Graag toevoeging van velden op basis van 'Datum in dienst CAO' binnen map Jubilea 

9 Opmerkingen
Angelique
CONTRIBUTOR ***
door Angelique

Dit zou voor ons dan ook niet te gebruiken zijn. Wanneer je werkt met meerdere dienstverbanden zou dit niet kloppen en moet je werken met datum indienst CAO

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Bestaat al

Bij het berekenen van de datum jubileum gebruiken we de kolom 'Eerste datum in dienst', deze kolom geeft de Datum in dienst CAO weer als deze is gevuld, anders de 'gewone' datum in dienst. Dit betekent dat als jullie datum in dienst cao gevuld hebben dat deze wordt meegenomen bij de berekening van jubilea. 

 

Ook in het standaard rapport wordt deze kolom gebruikt. 

 

ChrisvandenBerg_0-1678263502605.png

 

 

Mocht het nou niet gaat gaan bij jullie en jullie data dan hoor ik dat uiteraard graag, want dan kunnen we dat oppakken!

 

Angelique
CONTRIBUTOR ***
door Angelique

Ok, dit klinkt goed. Dank voor je reactie. 

SuzanneG1
CONTRIBUTOR ***
door SuzanneG1

Dank je wel voor de info. 

MdeBeer
CHAMPION **
door MdeBeer

@Chris van den Berg 

Ik zie in het screenshot van dit rapport hierboven ook 40 jaar staan. Als ik dit rapport nu draai staat er geen 40 jaar meer bij. Is daar een reden voor? Want het is toch wel gewenst dat 40 jarig jubileum er ook bij staat.

Ingrid Witte
CONTRIBUTOR ***
door Ingrid Witte

Wij stoeien met jubilea data in het onderwijs. Daar kun je bijvoorbeeld starten in 1989 in het onderwijs en vervolgens een paar jaar uit het onderwijs gaan. Stel je start weer in 2000 in het onderwijs, dan zou je nu uitkomen op een diensttijd van bijvoorbeeld 25 jaar ondanks de onderbreking.

Hoe kunnen wij dit goed onderhouden, zonder achter de feiten te lopen, qua jubileumdatum.

Oftewel hoe krijgen wij de regels van diensttijd in het onderwijs goed in het systeem, zodat de jubilea datum op de juiste datum gevierd kan worden.

Tracy Postma
CONTRIBUTOR ***
door Tracy Postma (Bijgewerkt ‎31-08-2023 10:00 door Tracy Postma )

@Chris van den Berg  Wij zouden graag zien dat de mogelijkheid van 5jaar tussen de jubilea data staan. Nu start hij bij 12,5 jaar. Is het mogelijk de optie van 5 jarig jubileum toe te voegen?

door Chris van den Berg (Bijgewerkt ‎10-10-2023 15:49 door Chris van den Berg VISMA )

Zie onderstaande idee. We gaan het concept van jubilea verbeteren. Voor meer input verwijs ik je graag naar onderstaand idee, zodat we alles bij elkaar hebben:

 

Standaard filter voor jubileumjaar 

 

@Tracy Postma ik neem je suggestie voor Jubileam 5 jaar mee!

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig