Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Meerdere suggesties voor groepenbeheer (zoeken, omschrijving, labels koppelen, exporteren)

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎14-07-2023 09:33 door Raymond_de_Rozario )
Status: Ingepland

Binnen Youforce reporting, onder configuratie mis ik een aantal opties bij de groepen:

 

Een mogelijkheid tot het toevoegen van een omschrijving van de groepen. Wij hebben er voor gekozen de groepen qua benaming gelijk te trekken aan de MI-rapporten (report builder). Daar is de mogelijkheid voor de omschrijving wel 

 

Een mogelijkheid om een groep te kunnen opzoeken. Momenteel hebben wij 30+ groepen, wat er in de toekomst alleen maar meer kunnen worden. Er moet dan kunnen worden gezocht in zowel de naam als de omschrijving.

 

Een mogelijkheid om een label te kunnen koppelen aan een groep. Misschien dat het mogelijk is door een rapport te promoveren naar een of meer groepen, dat automatisch de juiste labels worden toegevoegd?

 

Een mogelijkheid om de groepen te exporteren naar Excel/CSV zodat je eenvoudig kan zien wie de leden zijn.

 

Raymond_de_Rozario_0-1689319366207.png

 

Met vriendelijke groet,

 

Raymond de Rozario

6 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Raymond_de_Rozario , het lijkt er op, dat jouw post nog niet is gelezen door @Chris van den Berg , want zo nieuw is deze post niet meer😉.

Wij gebruiken groepen en labels iets anders dan jij omschrijft, maar een zoekfunctie zou heel wenselijk zijn. Ik heb mijn aanvullende wens als nieuwe wens opgevoerd in Groepen sorteren op naam - Visma Community, zodat jouw wens ook weer onder de aandacht komt. 

Jan_Laurijsen
CHAMPION *
door Jan_Laurijsen

Het zou erg fijn zijn als in de Groepslijst naast de gebruikers ook de autorisatierollen kunnen worden getoond.
Groepslijst.png

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Ik denk dat @Chris van den Berg het heel erg druk heeft met het lezen van al onze suggesties 😜

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Ingepland

In februari gaan we een aantal van de genoemde voorstellen toevoegen! Meer info volgt nog!

 

Bedankt wederop voor de waardevolle input 🙂

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Jij en je team zijn weer goed bezig @Chris van den Berg