Mijn Communities
Help
Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***

Missende rubrieken in Youforce Reporting

door Jos Kötte
Status: Gerealiseerd

We gaan als Laurentius ziekenhuis over Hr Core online en daarbij gaan we ook gebruik maken van Youforce Reporting. Inmiddels al aan het bouwen geslagen en we missen daarbij de volgende rubrieken:

BSNnummer --> reeds gemeld.

P00404 Percentage deelbetrekking

P00471 Garantiesalaris nominaal

P02268 Arbeidsverhouding

P13186 LKV-herplaatsing AGH-wn.

Verder de OE-code en functie-code bij de Inzet-rubrieken. Nu staat is hier alleen de omschrijving te selecteren.

7 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Ingepland

Hi Jos,

 

Bedankt voor je ideeën. Zie hieronder mijn opmerkingen per punt:

  • BSNnummer --> reeds toegevoegd
  • P02268 Arbeidsverhouding --> volgende week beschikbaar

Op de backlog, houd de community en dit idee in de gaten voor verdere updates:

  • P00404 Percentage deelbetrekking --> 
  • P00471 Garantiesalaris nominaal
  • Verder de OE-code en functie-code bij de Inzet-rubrieken

 

Deze laatste wordt niet veel gebruikt. Zou je hier meer info willen geven? Waarom heb je dit nodig en hoe helpt dit jullie? Dit helpt ons een betere inschatting te maken van de noodzaak van dit veld.

  • P13186 LKV-herplaatsing AGH-wn.

 

Groeten,

Chris

Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***
door Jos Kötte

Hoi Chris,

Dank je wel voor je terugkoppeling en fijn dat het BSN-nummer toegevoegd is.

Ik zal de backlog in de gaten houden.

 

M.b.t. het veld P13186 LKV-herplaatsing AGH-wn, dit wordt gevuld als we voor een medewerker een loonkostenvoordeel (LKV) aanvragen specifiek als het betrekking heeft op een herplaatsing van een arbeidsgehandicapte medewerker. Dit veld wordt meegenomen in een overzicht ter controle voor wie de LKV gevuld is en wanneer (met een eigen rubriek vastgelegd) deze afloopt, maar ook om inzichtelijk te krijgen voor wie we LKV dienen te ontvangen. Bij afloop dient daarnaast een mutatie plaats te vinden.

Dit is trouwens een standaardveld in beaufort voor registratie, dus ik was er ook even vanuit gegaan dat deze meegenomen zou worden naast de andere LKV-velden.

 

Groeten,

Jos

door Chris van den Berg

Hi Jos,

 

De velden behalve LKV zijn inmiddels beschikbaar. Garantiesalaris nominaal was al aanwezig, maar heet nu 'Garantiesalaris'. 

 

Wat betreft het LKV veld. Kan het zijn dat dit veld nog geen waarde heeft voor minimaal 1 dienstverband in Core? Deze zou  namelijk automatisch terug moeten komen als 'vrij veld', omdat het een niet ingedeelde rubriek is. Andere LKV velden zie ik bij jullie wel in het model staan.

 

 

ChrisvandenBerg_0-1664518443436.png

 

Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***
door Jos Kötte

Hoi Chris,

Fijn dat de rubrieken nu beschikbaar zijn. Dank je wel.

 

M.b.t. de rubriek P13186 LKV-herpl agh wn, het kan inderdaad zijn dat we hier nog geen medewerker op hebben geplaatst.

Maar aangezien het in de toekomst wel kan gebeuren en het een standaardrubriek is vanuit Visma RAET (zie printscreen vanuit HR Core online/beaufort) zou ik ook verwachten dat deze te selecteren zou zijn. 

of moet er eerst een mutatie op plaats vinden om deze zichtbaar te krijgen?

JosKtte_0-1664529467108.png

Groeten,

Jos

door Chris van den Berg

Ja, bij de vrije velden (niet ingedeelde rubrieken) is het van belang dat er minimaal 1 waarde in Core zit. Andere klanten hebben dit opgelost met bijvoorbeeld een testmedewerker  die je later weer uit het rapport kan filteren. 

 

Er zijn namelijk heel veel standaard velden in BO4 die worden toegevoegd als we dit standaard zouden doen. Dan wordt het model ontzettend groot en minder gebruiksvriendelijk. Vandaar dat we voor deze oplossing hebben gekozen.

 

Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***
door Jos Kötte

Hoi Chris,

Prima, duidelijk.

We hebben zelf ook wel een test-medewerker in beaufort.

Ik zal deze hiervoor gaan gebruiken.

 

Groeten,

Jos

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd