Mijn Communities
Help
MdeBeer
CHAMPION **

Optie om arbeidsrelaties te kunnen selecteren in nieuwe Raet rapportages via de slicer

door MdeBeer (Bijgewerkt ‎08-03-2023 15:04 door MdeBeer )
Status: Gerealiseerd

Het zou heel fijn zijn als ik in de nieuwe rapportages zelf de arbeidsrelaties zou kunnen selecteren.

Nu staan er arbeidsrelaties tussen (bijvoorbeeld bij de nieuwe dashboards)  die ik niet in de cijfers wil hebben maar heb geen mogelijkheid om deze er uit te filteren. Ik moet dan een kopie maken van het rapport en deze er zelf in zetten.

 

Is het mogelijk om dit standaard toe te voegen aan de rapportages?

7 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Ingepland

Pakken we in april op, dan gaan we de dashboards een update geven op basis van alle feedback!

door Chris van den Berg

Een voorbeeld van hoe het slicer paneel er wellicht uit gaat zien op de dashboards:

ChrisvandenBerg_0-1679676980664.png

 

MdeBeer
CHAMPION **
door MdeBeer

Ziet er goed uit. En kun je dan ook zelf de maanden selecteren die je in het overzicht wilt zien?

door Chris van den Berg

Als je een jaar selecteer dan is het mogelijk om een specifieke maand te selecteren met onderstaande grafiek:

 

ChrisvandenBerg_0-1680102419066.png

 

 

Je ziet dan dat het hele dashboard daarop reageert:

ChrisvandenBerg_1-1680102461806.png

 

 

Is dat een werkbare oplossing? Of wil je het echt in het slicerpaneel hebben?

 

 

MdeBeer
CHAMPION **
door MdeBeer

Op zich is dit een prima oplossing. 

Echter voor de gebruikers is het makkelijker om dit via een slicer te kunnen selecteren.

Zij weten vaak niet dat je de Ctrl toets ingedrukt moet houden om meerdere maanden te selecteren.

Dus als het mogelijk is graag via een slicer. Ook om extra vragen vanuit de organisatie weg te nemen.

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd
MdeBeer
CHAMPION **
door MdeBeer

Ziet er goed uit Chris, dankjewel!