Mijn Communities
Help
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

Oude maatwerk rapporten onzichtbaar kunnen maken voor bepaalde gebruikersgroepen

door Linda_FB_WMD
Status: Nieuw

In Youforce Reporting zie ik een groot aantal rapporten die ooit voor ons zijn gebouwd toen wij over gingen op HR core online en afscheid moesten nemen van Imprumpto. Deze rapporten moeten we behouden, maar moet niet voor iedereen zichtbaar zijn. In Youforce reporting zie ik deze rapporten ook weer terug. Deze maatwerk rapporten wil ik voor mijzelf (beheerder) wel zichtbaar hebben, maar voor de HR professionals niet (en straks ook voor leidinggevenden en medewerkers niet, als we dat open gaan stellen). Ik kan ze echter niet op onzichtbaar zetten. Als ik bij mijn instellingen kijk zie ik deze rapporten namelijk niet staan. Andere klassieke rapporten wel maar de maatwerk rapporten niet. Toch zien mijn collega’s in de groep HR professional de rapporten in Youforce reporting. Ik had hier een ticket voor ingeschoten, maar zij verwezen me hier naartoe omdat het op dit moment niet mogelijk is om deze rapporten af te schermen. 

1 Opmerking
door Chris van den Berg (Bijgewerkt ‎11-10-2022 19:49 door Chris van den Berg VISMA )
Status changed to: Status: Nieuw

Alle autorisaties met betrekking tot report builder rapporten moet je op de 'oude' manier wijzigen binnen MI Autorisaties. Dat werkt volledig op de oude manier en kun je niet in YF Reporting wijzigen.

 

Als je rapporten ziet in Youforce Reporting die je niet verwacht te zien, oftewel die je (of andere gebruikers) niet beschikbaar hebben in Report Builder, dan moeten we hier zsm naar kijken.

 

 

Ik hoop dat ik je hiermee verder kan helpen, anders hoor ik dat graag.