Mijn Communities
Help
vroom
CHAMPION **

Ouderschapsverlof PI-rubrieken opnemen

door vroom
Status: Bestaat al

SInds we betaald ouderschapsverlof hebben ingericht op basis van de formulieren  van Raet willen we ook over deze rubrieken kunnen rapporteren, maar tot mijn verbazing zijn ze niet opgenomen in Youforce Reporting tabellen.

 

Kan dit zo snel mogelijk geregeld worden?

9 Opmerkingen
vroom
CHAMPION **
door vroom

@Chris van den Berg , is dit mogelijk om op hele korte termijn te doen?

 

vroom
CHAMPION **
door vroom

En dan bedoel ik alle standaard PI rubrieken die in beaufort zijn opgenomen de afgelopen maanden/jaren.

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

Hi Melle,

 

Als het goed is worden de PI rubrieken gewoon zichtbaar bij de Vrije velden. Je kunt hier ook op zoeken.

 

Zou je dit kunnen verifiëren? 

 

ChrisvandenBerg_0-1668084889048.png

 

vroom
CHAMPION **
door vroom

@Chris van den Berg 

Hoi Chris,

helaas is dat slechts een hele kleine selectie van de PI rubrieken die in de rubriekentabel van Beaufort zitten.

Je mist er zo'n honderd.

Kan je daar met spoed naar kijken

door Chris van den Berg

Zijn deze velden ook gevuld in BO4? Alleen de velden die meer dan 1 waarde hebben worden zichtbaar in YF Reporting.

 

 

vroom
CHAMPION **
door vroom

Ja, ze zijn ondertussen gevuld in Beaufort, en ik neem aan niet alleen bij ons, aangezien de velden die ik nodig heb uit de standaardinrichting voor betaald ouderschapsverlof van Raet zelf komen.

 

door Chris van den Berg

Ik heb een meeting ingeschoten om er samen even naar te kijken.

 

Groeten,

Chris

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Bestaat al

Goede sessie gehad samen. Velden zijn beschikbaar in het model in de folder 'Betaald ouderschapsverlof' en door te zoeken op 'PI' in de zoekbalk boven het datamodel.

 

 

vroom
CHAMPION **
door vroom

Chris heeft laten zien dat de benodigde rubrieken beschikbaar zijn in de tabel Dienstverband / Betaald ouderschapsverlof (PI0237 tm PI0243) , en in de tabel "Dienstverband vrije velden" (PI0002 tm PI0008) en alle andere rubrieken ook, ,mits ze voor minimaal 1 persoon gevuld zijn.

Bedankt voor de moeite Chris!