Mijn Communities
Help
Tracy Postma
CONTRIBUTOR ***

Personeelsmanagement koppelen met contractgegevens

door Tracy Postma
Status: Gerealiseerd

Binnen onze organisatie is er een grote behoefte om de opleidingsgegevens (onderdeel van personeelsmanagement) te kunnen verbinden met de functie. Momenteel kan dit niet. In impromptu hadden we hier een heel mooi rapport voor gebouwd, waarbij we direct konden zien: Wie welke opleiding had gevolgd en of dit in relatie tot hun functie ervoor zorgt dat ze voldoende of onvoldoende bekwaam zijn. Het is een enorm gemis om deze relatie nu niet te kunnen leggen in YFR.

3 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Ik zie dat ik deze nog niet van een update had voorzien. Dit is inmiddels toegevoegd en beschikbaar in Youforce Reporting!

John ZMW
CONTRIBUTOR **
door John ZMW

@Chris van den Berg , Hoi Chris, wij hebben zeer sterk de behoefte aan meer rubrieken uit het onderdeel personeelsmanagement die wij in YFR kunnen gebruiken, dit omdat wij oa de BIG registratie bijhouden in deze module, nu was het in het verleden mogelijk om dat in rapportages terug te laten komen, maar wij zitten er nu mee dat al onze geregistreerde gegevens nu niet meer in de rapportage op te halen zijn. (kwalificatiesoort (P02002) gegevenssoort PQ , deze even als voorbeeld)