Mijn Communities
Help
MdeBeer
CHAMPION **

Rapport ten behoeve van o.a. HR monitor A&O fonds

door MdeBeer
Status: In onderzoek

In het verleden heb ik door Raet 2 rapportages laten maken waar heel veel informatie mee op te halen was ten behoeve van (o.a.) het invullen van de HR monitor. Het gaat hierbij om bijvoorbeeld: aantal medewerkers, gem. leeftijd, voltijd/deeltijd, leeftijdscategorie, salarisschalen, einde schaal, leeftijd uit dienst enz enz. 1 rapportage voor in dienst en 1 voor uit dienst met de mogelijkheid de peildatum, arbeidsrelatie en OE te selecteren. 

 

Het lijkt mij heel handig dat Raet deze 2 rapportages in Youforce reporting maakt zodat iedereen deze kan gebruiken en we dit niet allemaal zelfstandig hoeven te maken. 

 

Hieronder de voorbeelden van de informatie die er in staan. Misschien dat andere collega's nog informatie toe willen voegen als zij dit ook een goed idee vinden?

In dienst 1.JPGin dienst 2.JPGuit dienst.JPG

 

7 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek
 
MdeBeer
CHAMPION **
door MdeBeer

@Chris van den Berg Is er al iets bekend over dit idee of is Raet nog in onderzoek?

door Chris van den Berg

Dit rapport gaat er zeker komen! Maar is nog niet enorm concreet qua planning en inhoud.

 

Na mijn vakantie neem ik contact met je op hierover! 

MdeBeer
CHAMPION **
door MdeBeer

Ok, bedankt voor de terugkoppeling. Ik wacht je bericht even af.

Fijne vakantie alvast.

MdeBeer
CHAMPION **
door MdeBeer

Hallo @Chris van den Berg,

 

We zijn inmiddels meerdere maanden verder en je hebt geen contact met mij opgenomen.

Is er nog nieuws over dit gewenste rapport?

Miranda Damink
CONTRIBUTOR **
door Miranda Damink

Ben ook wel benieuwd wat de status hiervan is. 

MdeBeer
CHAMPION **
door MdeBeer

@Chris van den Berg 

 

Is er nog iets te melden? Staat nog steeds "op onderzoek" na 9 maanden.