Mijn Communities
Help
Angela Heins1
CHAMPION ***

Rapportage voor medewerker

door Angela Heins1
Status: In onderzoek

Wij willen graag dat voor de medewerkers een rapport openzetten inzake hun declaraties die zij via de app indienen. We zien dat er een groep is die employees heet:

AngelaHeins1_2-1728287039694.png

Als je deze groep via autorisatie koppelt bij de medewerkers, dan worden na het klikken op gebruikers vernieuwen alle gebruikers gekoppeld. Echter als je dan in deze groep een rapport koppelt dan kan de medewerker niet het rapport draaien.

Wij zouden graag een rapport voor de medewerker willen kunnen openstellen.

Wij hebben een call hiervoor aangemaakt, maar krijgen daar te horen dat dit niet mogelijk is. Vandaar dit idee.

4 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek

@Angela Heins1 Klinkt als een mooie toepassing om ook op deze manier reporting beschikbaar te stellen aan medewerkers. 

Wat bedoel je precies dat de medewerker het rapport niet kan draaien? 

Angela Heins1
CHAMPION ***
door Angela Heins1

Hallo @Chris van den Berg ,

We hebben een rapportage gemaakt voor de medewerker en geautoriseerd in de groep medewerkers.

We hebben met een medewerker gekeken of deze de rapportage kan zien, dat kon wel. Deze staat alleen onder HR voor anderen niet bij persoonlijk:

AngelaHeins1_0-1733986989636.png

Als de medewerker dan gaat naar rapportage ziet deze:

AngelaHeins1_1-1733987030943.png

Klikt de medewerker om de rapportage te openen dan ziet de medewerker niets:

AngelaHeins1_2-1733987059999.png

Groet,

Angela

Mathew-DC
CHAMPION *
door Mathew-DC

@Angela Heins1 Zo ver ik weet, komt dit door het gebrek aan rechten in Self Service. Een manager heeft 1 of meerdere afdelingen, Youforce Reporting neemt deze over en toont alleen de gegevens van die afdelingen. Een medewerker heeft geen afdelingen, alleen ESS-autorisaties, dus ik kan me voorstellen dat Employees effectief niks kunnen zien in YFR.

Ik denk dat uit jouw idee dan het verzoek voortvloeit om ESS-rechten ook te betrekken in de autorisaties van Youforce Reporting?

Evelienvv
CONTRIBUTOR ***
door Evelienvv

Dit zou voor ons ook een hele fijne aanvulling zijn. Heb dit vorig jaar in ticket ingediend, klopt inderdaad dat alleen medewerkers met een gebruikersrol inzage hebben in rapporten in YF Reporting. En alle mdw een gebruikersrol geven is niet haalbaar.

Wij hebben een aantal rapporten die we inzichtelijk willen maken voor alle gebruikers (bv jubilea, vrijwilligers per locatie, etc) en dan alleen rechten voor je eigen OE.