Mijn Communities
Help
Yvonne1261
CONTRIBUTOR ***

Salarisresultaten van voor 2022 toegankelijk maken (dus van meer jaren)

door Yvonne1261
Status: Nieuw

@leder Ik was een rapport aan het samenstellen van het aantal uren dat aan onbetaald ouderschapsverlof door een medewerker is opgenomen. Ik zie alleen uren van 2022 en 2023. Van raet kreeg ik als antwoord dat de salarisresultaten maar 2 jaar zichtbaar zijn in youforce reporting. Dit is niet handig als je wilt weten hoeveel uur onbetaald ouderschapsverlof er ingezet is. Graag meer dan 2 jaar toegankelijk maken. Ook om bij te houden of iemand 1x in de 3 jaar een fiets, bril etc gedeclareerd heeft is nu niet vanuit een rapport zichtbaar te maken.

Of is het de bedoeling dat we beaufort gaan vervuilen met het inlezen van oude resultaten op eigen rubrieken om zo toch met deze gegevens in een rapport zichtbaar te krijgen.

 

Graag resultaten over langere periode beschikbaar stellen

5 Opmerkingen
Renske Versluis
CONTRIBUTOR *
door Renske Versluis

Dit zouden we ook graag willen voor de gegevens uit tijdregistratie.

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

Helemaal mee eens, alleen de gegevens van 2023 is echt niet genoeg.

Op z'n minst moeten ook de gegevens van 2022 beschikbaar zijn en het liefst nog meer jaren.

idd voor fiets en ouderschapsverlof.

 

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Chris van den Berg 

Hoi Chris, 

Kan dit mogelijk gemaakt worden dat er meer jaren beschikbaar worden? want nu hebben we alleen gegevens van 2023 en dat is veel te weinig.

door Chris van den Berg (Bijgewerkt ‎06-03-2024 10:52 door Chris van den Berg VISMA )

@Marianne Marsman in jullie omgeving zie ik 2022 en 2021 data

@Yvonne1261 voor welke organisatie werk je? Dan zou ik hier naar kunnen kijken. Ik verwacht dat 2022 voor iedereen (uitzondering daar gelaten) wel beschikbaar moet zijn.

We zijn hier afhankelijk van de data die GEMAL bewaart. Op het moment dat de Reporting omgeving beschikbaar is halen wij die data op en kunnen we meer historie opbouwen. In het geval dat je pas recent bent gemigreert naar Reporting & Analytics kan het zijn dat je minder historie hebt dan anderen. Maar zelfs dan zou je 2022 nog moeten kunnen zien.

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Chris van den Berg Klopt, gegevens van 2022 en 2021 zijn inmiddels beschikbaar gesteld nav eerder rapportenuurtje en opnieuw ingediend ticket bij de servicedesk.