om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
De beschrijving van dit idee is door @Chris van den Berg op 10-10-2023 aangepast, omdat er meerdere gerelateerde ideeën aanwezig zijn op de community rondom het onderwerp jubilea. Bij dit idee gaan we dieper in op alle ontwikkelingen rondom jubilea.
------------------------------
Je kunt wel een rapport maken met een eerstvolgend jubileum, maar deze gaat uit vanaf de systeemdatum. Ik kan dus gedurende het jaar niet een overzicht van jubilarissen maken over het hele jaar. In feite dus ook niet een overzicht van voorgaande jaren. Ik wil dus een jaar kunnen selecteren en dan alle jubilarissen in dat jaar willen zien. In Report Builder hebben we dat met het filter kunnen oplossen, maar is standaard niet mogelijk in Youforce Reporting. We beschikken nog niet over Reporting Pro, dus voor nu even niet de oplossing voor ons.
Ik zou dus een peiljaar willen hebben.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.