Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Youforce reporting ondersteuning op Smartphones

door Raymond_de_Rozario
Status: Nieuw

Goedemorgen,

 

Sinds een update kan er ook een mobile lay-out worden gemaakt voor rapporten. Nu heb ik hier ook een aantal ideeën voor, o.a. een tool voor parkeerbeheer waarmee ze eenvoudig een kenteken kunnen opzoeken van een foutief geparkeerde auto.

 

Raymond_de_Rozario_0-1692955943421.png

Echter wanneer ik in de Power BI app (Android) de servergegevens invoer, zoals ze in de adresbalk staan van de browser op de desktop krijg ik onderstaande melding:

 

Raymond_de_Rozario_1-1692956075473.png

 

Wordt het op dit moment überhaupt al ondersteund door jullie? Zo nee, gaan jullie het ondersteunen? Ik denk dat er voor andere rapportages op management niveau ook wel toepassingen te bedenken zijn.

2 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

Leuk idee @Raymond_de_Rozario . Dit is natuurlijk ook al eens door mijn hoofd heen gegaan, maar heeft voor nu nog geen aandacht. Wellicht dat je idee wat in beweging brengt 😉

 

Het is op dit moment niet mogelijk zonder de juiste licenties en toegang, via de power bi app je rapporten te benaderen. Dus voor nu helaas nog niet mogelijk

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Dank je wel @Chris van den Berg . Hopelijk stimuleert het de mensen op het idee te stemmen. Wellicht in de toekomst.