Mijn Communities
Help
Gea ten Hoeve
CONTRIBUTOR ***

rubrieken werkpatroon Verlofadministratie toevoegen

door Gea ten Hoeve
Status: Gerealiseerd

Ik wil een overzicht maken van de werkpatronen van alle medewerkers. Helaas zijn deze gegevens niet beschikbaar in Youforce reporting. Kunnen deze rubrieken toegevoegd worden?

7 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek

@Gea ten Hoeve bedankt voor je idee!

 

Zou je mij kunnen helpen met welke rubrieken/kolommen je graag zoe willen zien in het overzicht? Dan kan ik wat specifieker en vollediger toevoegen wat jij nodig hebt.

Gea ten Hoeve
CONTRIBUTOR ***
door Gea ten Hoeve

@Chris van den Berg 

Hallo Chris,

Het is eigenlijk maar één rubriek die voor alle werkdagen gebruikt wordt in BO4. Voor de duidelijkheid voeg

ik een paar printscreens toe.

 

GeatenHoeve_0-1680173806792.png

GeatenHoeve_1-1680173827235.png

 

Ralph
CHAMPION **
door Ralph

@Chris van den Berg sluit mij aan bij deze wens, zeker nu het sinds enige tijd ook mogelijk is om via HRSS (icm BOL) een werkpatroon vast te leggen. Dat vragen we nu actief uit bij een groep medewerkers in ondersteunende diensten. Dan wil je er daarna ook graag een overzicht van kunnen maken

Bianca Dijkstra - Kruit
CONTRIBUTOR *
door Bianca Dijkstra - Kruit (Bijgewerkt ‎29-06-2023 16:54 door Bianca Dijkstra - Kruit )

@Chris van den Berg ik sluit mij aan bij deze wens.

Is aan te geven of dit in behandeling is en zo ja, binnen welke termijn dit kan worden verwacht?

door Chris van den Berg

De entiteit werkpatroon is sinds gister beschikbaar in Youforce Reporting. Deze moet alleen nog wel aangezet worden door de beheerder in het configuratiescherm, bij datamodel.

ChrisvandenBerg_0-1695880875195.png

 

ChrisvandenBerg_1-1695880891965.png

 

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd
 
Bianca Dijkstra - Kruit
CONTRIBUTOR *
door Bianca Dijkstra - Kruit

Beste Chris,

 

Is de entiteit werkpatroon ook beschikbaar wanneer er geen Reporting Pro wordt afgenomen?

Ik heb als beheerder zonder Reporting Pro namelijk het Datamodel niet in het configuratiescherm.

 

Bij voorbaat dank voor de reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Bianca Dijkstra-Kruit

SMWO