om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik heb het al via het forum ingediend (vergelijking 'persoon'[persoonsnummer] en 'roltoew... - Visma Community), maar maak er toch maar een idee van
Zie ook roltoewijzing - dienstverband - functie - Visma Community, maar dan uitgebreider
Ik wil heel graag een overzicht maken van alle personen die een actieve roltoewijzing hebben en daarmee controleren of ze een actief dienstverband hebben. Ook zou ik in ditzelfde overzicht willen controleren wat de functie is van de persoon in kwestie.
De reden is dat ik tijdens een ander rapport zag dat er nog een actieve roltoewijzing was van een medewerker waarvan ik 1000% zeker weet dat deze uit dienst is.
Wanneer ik 'persoon'[persoonsnummer] en 'roltoewijzing'[persoonsnummer] in 1 visual zet, dan zie ik alleen de roltoewijzingen van de kostenplaats waar de medewerker ondervalt.
Ook loop ik er tegenaan via Re: FU0002 Niveau LG niet toegevoegd aan datamodel... - Visma Community en de door @Esmiranda Vermeer aangeboden suggestie dat wanneer ik een overzicht wil maken van nieuwe leidinggevenden (op basis van de MGR-rol en datum in dienst), dat een medewerker op 01-07-2023 een nieuwe MGR-rol heeft gekregen, maar al 10 jaar de MGR-rol op een andere afdeling heeft. Een koppeling met datum in dienst zou helemaal geweldig zijn.
Hiermee zou ik ook Aanvraag #27720110 | Visma | Raet - Customers Account (4me.com) meer kunnen opschonen. tevens zou het kunnen worden gebruikt totdat change Aanvraag #28623285 | Visma | Raet - Customers Account (4me.com) wordt doorgevoerd.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.