Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Bijlage toevoegen zonder aanvinken van "Gegevens Wijzigbaar" (SLSR-I-506)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Wij hebben de wens dat een PSA medewerker nog een extra bijlage kan toevoegen aan bv een ingediende declaratie zonder dat deze PSA medewerker ook de mogelijkheid heeft om verder de declaratie aan te passen.

Als we het nu willen aanzetten dan kan het alleen als we ook een vinkje plaatsen bij "Gegevens wijzigbaar" in de Activiteit.

4 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hoi @Anonymous,
Ik realiseer me dat ik reageer op een idee dat niet recent is ingediend. (zie opschonen ideeën Youforce)


We hebben geen plannen om extra configuratie toe te voegen om dit te ondersteunen.

Zoals je zelf al aangeeft, is het voor een PSA medewerker - ondanks het feit dat andere gegevens gewijzigd kunnen worden - wel mogelijk om een extra bijlage toe te voegen.

Omdat ik zelf direct betrokken ben bij de ontwikkeling van de declaratiemodule die onderdeel is van de Youforce app, ben ik wel benieuwd in welke gevallen een professional nog documenten toevoegt. (en hoop dat je ons ook enig idee kan geven hoe vaak dit voorkomt)




Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als ik voor onze organisatie spreek: Deze wens is er niet alleen voor declaraties, maar ook voor andere workflows gebouwd in HRSS. Bijvoorbeeld voor het toevoegen van de getekende overeenkomst. Hiervoor dient de leidinggevende voor de 2e keer alle formulieren te doorlopen (vinkje 'gegevens wijzigbaar') om de bijlage te kunnen toevoegen. Niet echt gebruiksvriendelijk. 

 

Daarnaast maken wij geen gebruik van de Youforce App. 

Marie-Louise de Regt
CONTRIBUTOR ***
door Marie-Louise de Regt

@Bastiaan Friederichs Dit beperkt inderdaad niet alleen tot declaraties. Als we nu een document willen toevoegen moeten we muteerrechten hebben en dus alle formulieren doorlopen. Het zou fijner zijn als we gewoon het document kunnen toevoegen en kunnen klikken op Verzenden. Vooral in de workflow Nieuwe medewerker/Nieuw dienstverband scheelt dit veel klikken. Dus ja, je kunt een bijlage toevoegen maar het is heel omslachtig en onvriendelijke werkwijze voor de gebruiker.

Sandra Klomp
CONTRIBUTOR **
door Sandra Klomp

Ik sluit mij bij bovenstaande aan en zou graag zien dat deze extra configuratie gemaakt zou kunnen worden!

Het scheelt voor elke nieuwe medewerker een extra handeling wat op jaar basis erg veel tijd gaat schelen!