Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Burgerlijke staat en partner kunnen verwerken zonder uitval in HRCore (SLSR-I-15)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Workflow burgerlijke staat en partner: Het kunnen opgeven van de burgelijke staat in Self Service en dat dit veld wordt overgenomen in HRiS  Ik doe: naam samenstelling opgeven  ik zie: op de workflow wordt aangegeven b.v. :3=partnernaam geboortenaam ik verwacht: dat deze mutatie ook in HRis wordt verwerkt  toelichting: de naam samenstelling wordt niet in HRis verwerkt, de overige velden van de mutatie wel

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Wordt de P01008 niet in Beaufort samengesteld? Je hoeft alleen onderdelen van naam te exporteren. B4 doet de rest. Ergens in B4 kun je ook weer instellen hoe zo'n samengestelde naam wordt samengesteld.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Weet niet hoe het in Beaufort werkt, maar in combinatie met HRCore Education valt het in ieder geval uit

door Wijnand van Plaggenhoef (Bijgewerkt ‎02-12-2022 12:23 door Wijnand van Plaggenhoef VISMA )
Status changed to: Status: Afgewezen
Alsnog bedankt voor het aanmaken van dit idee.
 
Toen dit idee werd aangemaakt werkte Self Service voor de volgende 3 systemen:
  • HR Core Business (zakelijke markt)
  • HR Core Education (primair- & voortgezet onderwijs)
  • HR Core Beaufort (publieke markt)
Inmiddels is Self Service foor HR Core Business onderdeel van Visma|YouServe. Voor primair- & voortgezet onderwijs wordt alle focus gelegd in de nieuwe oplossing met Visma.net.Dit betekent dat we in de doorontwikkeling van Self Service focussen op ideeën die samenwerken met HR Core Beaufort. Daarom wordt dit specifieke idee voor HR Core Education / HR Access afgewezen.
 
Voor meer informatie verwijs ik graag naar HR Core Education maakt plaats voor Visma.net HRM & Payroll.