Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

De zinsnede 'U bent klaar met het invullen van dit formulier' verwijderen van de pagina waar de verzendknop staat (SLSR-I-639)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Door deze zin lijkt het voor medewerkers alsof de mutatie volledig klaar is. Daardoor klikken medewerkers niet op 'verzenden'. Dit komt bij ons (grote organisatie) zeer veel voor. Met name bij ziekmeldingen. 

7 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-639
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als aanvulling op de zinssnede zou bijv. kunnen worden opgenomen: "klik op verzenden om het formulier in te dienen".

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

In aanvulling op Carolien: goed idee, waarbij de formulering 'verzenden' door de organisatie te bepalen is.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Helemaal mee eens, ook met de aanvullingen van Carolien en Jarik

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik heb min of meer hetzelfde idee aangemaakt https://community.raet.com/producten/self-service/i/ideeen/mogelijk-maken-om-tekst-aan-het-einde-van... maar die staat al meer dan 1 jaar. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dag Martijn, ik had jouw melding niet gezien, idd dezelfde strekking. Ik dacht al niet dat ik de eerste was.... ik verwacht dat iedereen hier tegenaan loopt, wij al lange tijd in ieder geval. Toevallig deze week met een collega van je bezig geweest met de zoveelste signalering om dit te ondervangen. Dank voor je reactie, wie weet wat de toekomst brengt. 

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Beste Anonymous,

 

Goed nieuws de weergave aan het einde van de workflow wordt geüpdatet. Mogelijk heb je gelezen dat je het zelf al kunt zien in de nieuwe 'beta weergave van de knoppen.'. Zodra dat volledig live is zal het scherm er als volgt uitzien:

RemcoteRonde_0-1679400814957.png

 

 

De tekst wordt dus niet verwijderd, maar verbeterd. Omdat het voor alle gebruikers van Youforce een verbetering is passen we het idee aan naar de status 'gerealiseerd'.