Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Deeplink (directe link naar mutatie) in mail (SLSR-I-616)

door Anonymous
Status: Alternatief aanwezig

De huidige mails die vanuit Self Service worden verstuurd bevatten de link om in te loggen op de applicatie.
Wij zouden graag deze link vervangen zien naar een directe link (deeplink) naar de mutatie waarop de mail betrekking heeft.

Het betreft dan de volgende mails:

  • Notificatie mails
  • Informeren

Wanneer de medewerker op de link klikt en de medewerker is ingelogd, dan moet direct de mutatie getoond worden.
Wanneer de medewerker op de link klikt en de medewerker is niet ingelogd, dan zou hij/zij eerst moeten inloggen en na het inloggen zou direct de mutatie geopend moeten worden.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-616
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Eens!

door Wijnand van Plaggenhoef
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

In het kader van de nieuwe start pagina, mijn.youforce zijn we begonnen met een verbeterde oplossing voor navigatie en notificaties. Hierbij linken we vanuit de notificaties direct naar het juiste scherm en is het voor de gebruiker makkelijker te vinden. Als je meer wilt weten over mijn.youforce kan je hier meer informatie vinden.

 

In 2023 zal ook Self service onderdeel worden van deze nieuwe startpagina en zullen verbeteringen worden doorgevoerd om de navigatie en het werken met notificaties makkelijker te maken.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste geïnteresseerden,

 

Met de komst van Mijn Youforce en de Inbox (zoals door Wijnand aangekondigd en inmiddels breed bekend via de Community) zien wij hierin reeds het alternatief voor de deeplink hiervan. Taken zijn met de nieuwe Inbox makkelijker toegankelijk al vanaf het inloggen en in de toekomst wordt hier nog op doorontwikkeld met bijvoorbeeld een zoekfunctie.

 

Derhalve is een deeplink in de mail, waar je tussendoor een inlogscherm krijgt, niet de ideale oplossing.