Mijn Communities
Help
Ronald Smit1
CONTRIBUTOR ***

Digitaal ondertekenen blijft op verzenden naar medewerker staan.

door Ronald Smit1
Status: Afgewezen

Hebben er meerdere mensen last van het versturen van documenten naar de medewerker via de workflow.

In de Batch sign blijft het document staat op "verzenden naar medewerker". En ik heb het proces op twee verschillende dagen doorlopen. (dus twee keer gedaan).

3 Opmerkingen
door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Nieuw

Beste @Ronald Smit1 

 

Graag zouden wij meer informatie krijgen over het probleem dat u hier omschrijft. Helaas begrijpen wij de verbetering die u bedoeld niet helemaal. In eerste instantie klinkt het meer als iets dat niet goed gaat in de workflow zelf, maar ik kan dit niet met zekerheid zeggen. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

Ronald Smit1
CONTRIBUTOR ***
door Ronald Smit1

Wij hebben de hele aanvraag verwijderd en nogmaals het hele proces doorlopen. In de batchsign staat deze aanvraag nu op verzonden. Dus het lijkt nu goed te gaan. Wat wel raar was bij het omzetten van de aanvraag naar een nieuwe aanvraag was dat het bijna niet mogelijk was om de "oude" documenten die toegevoegd waren op te slaan om ze vervolgens bij de nieuwe aanvraag te uploaden. Misschien heeft hier iets geks in gezeten.

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Ronald Smit1 ,

 

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Het klinkt inderdaad alsof deze mutatie een probleem heeft gehad. Ik ben wel blij te horen dat het inmiddels opgelost lijkt te zijn. Mocht dit weer voor komen dan horen we dat graag. Ik zal deze melding verder gaan sluiten met de status Afgewezen. Voornamelijk omdat we geen "opgelost" status hebben, en de status "gerealiseerd" wat verwarrend lijkt in deze situatie.