Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Digitaal ondertekenen met keuze voor Directeur (SLSR-I-496)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Batch Sign voor de medewerker is inderdaad niet handig, maar ik zou onze directeuren (die namens onze organisatie) wel de keuze willen geven.
Nu is het zo aangepast dat zij deze keuze niet meer kunnen maken helaas.

Wellicht is het mogelijk om in te richten dat als je in het activiteiten profiel de optie Batch Sign aanzet en in de workflow bij de configuratie van de knop-conditie het vinkje AAN staat bij Digitaal Ondertekenen, je wel de keuze te zien krijgt. Dan heb je drie keuzes om het in te richten.

1 Opmerking
door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Gerealiseerd

ik realiseer mij dat ik reageer op een idee dat niet recent is ingediend. Inmiddels hebben wij veel ontwikkelingen gedaan op het gebied van de digitale handtekening. Inmiddels is dit idee gerealiseerd op een andere manier.

 

Het is nu mogelijk om een activiteiten profiel uit te breiden met de tegel batch signing. Op deze manier kan u ook een directeur activeren voor deze tegel. Vervolgens kan u bij de activiteit waarin de directeur moet tekenen aangeven dat deze via de Batch Signing moet verlopen.

 

De directeur kan nu de bestanden via Batch Signing ondertekenen. Ook is het op deze manier mogelijk om meerdere documenten tegelijk te ondertekenen.