Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Filter in dienst per formulier in te stellen en ook om te zetten door de gebruiker (SLSR-I-13)

door Anonymous
Status: Niet ingepland

 Bij de formulierdefinitie is in te stellen waar het filter "in dienst" op moet staan, maar dit is dan ook gelijk de enige waarde die kan worden ingesteld. Het zou beter zijn als hier een standaardwaarde ingesteld kan worden, maar dat deze nog wel aan te passen is door de gebruiker

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Klanten kunnen op deze wijze geen mutaties (meer) doorgeven voor medewerkers die uit dienst zijn óf nog in dienst moeten komen. We kunnen de klanten wel een keuze laten maken maar uit de praktijk blijkt dat dan vaak een verkeerd registratienummer wordt gekozen. Bovendien is deze mogelijkheid standaard wel ingericht voor de medewerkerkaart door Raet. Echter, dus niet zelf in te stellen voor de formulieren. M.i. vreemd.

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Niet ingepland

Ik realiseer mij dat ik reageer op een idee dat niet recent is ingediend. (zie opschonen ideeën Youforce). Deze melding is besproken en wij kunnen hier binnenkort geen acties in ondernemen. Bij het ontwerpen van deze functie is er voor gekozen om dit niet wijzigbaar te maken. Er zijn klanten die dit juist niet willen dat deze medewerkers te zien zijn. Om dit op te lossen zouden wij een aanvullende functie moeten toevoegen aan deze filter waarin aangegeven kan worden of dit wijzigbaar is of niet. Helaas kunnen wij dit niet in de nabije toekomst inplannen. Ik heb daarom de status van deze melding veranderd naar Niet Ingepland.