Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Flexibel verlof intrekken - Verlof 2.0 (SLSR-I-105)

door Former Member
Status: Afgewezen

In plaats van de hele aanvraag zou je op basis van de verlofdagen binnen een aanvraag moeten kunnen wijzigen. Analoog aan het formulier Verlof per dag zou je in plaats van een hele verlofaanvraag ook de mogelijkheid moeten hebben om de dagen en uren naar voren te halen met een extra kolom intrekken 

Verlof intrekken is een formulier met de speciale rubriek 2116316162VL een hard gecodeerde rubriek die verlofaanvragen in een keuze lijst toont. Het formulier bestaat vanaf het begin. Het ontwerp van verlof intrekken is gebaseerd op verlofaanvragen.

  1. + Lijst met goedgekeurde/verwekte verlofaanvragen wordt getoond. Je kunt eenvoudig een verlofaanvraag kiezen en deze in trekken.
  2. + De gegevens worden opgehaald, het formulier wordt read only gevuld, je kunt een toelichting geven. Lekker simpel en intuïtief
  3. – Maar je moet altijd een hele aanvraag intrekken ook al wil je maar een deel intrekken. Dat geldt voor standaard en herhalend verlof. Daarna moet je dan weer een (of meer) hernieuwde aanvraag/aanvragen indienen.

Echt tijd voor Verlof 2.0

1 Opmerking
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

Als onderdeel van de Youforce app (en Desktop) gaan we verlof herontwikkelen. Je kunt daar meer over lezen in dit nieuwsbericht.

Ik begrijp de complexiteit voor de medewerker voor een - op het eerste oog - eenvoudige actie.

We gaan zeker aandacht hebben voor het intrekken van een verlofaanvraag en ervoor zorgen dat de medewerker goed begrijpt wat hij/zij aan het doen is... Zodat we fouten in de administratie voorkomen.

Ik moet wel zeggen dat het "corrigeren van een aanvraag" (nadat deze verwerkt is in Beaufort Online) niet in onze top 10 van verbeteringen voorkomt; ik zet de status dan ook op Afgewezen.