Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Herberekenen verlof bij uit dienst treding mogelijk maken in Self Service (SLSR-I-103)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Het herberekenen van verlof bij uit dienst treding gebeurt als de datum uit dienst gevuld wordt in Beaufort, maar een medewerker wil vaak al veel eerder weten wat er nog aan verlof over blijft na de correctie. Een mogelijkheid om dit in Youforce te berekenen zou handig zijn. Dus de mogelijkheid om zonder verdere gevolgen aan de hand van een datum uit dienst een herberekening  plaats te laten vinden.

1 Opmerking
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

Hi @Anonymous, ik kan me goed voorstellen dat een medewerker voorafgaand aan het uitdienst melden wil begrijpen waar hij/zij aan toe is.

We hebben geen plannen om hier specifieke ondersteuning voor te bieden, daarom wijzig ik de status naar Afgewezen.

Ik zie zelf ook niet direct alternatieven anders dan de PA/SA helpen door middel van een rapport of iets dergelijke om zelf de her-berekening te doen.
Kan me daarnaast goed voorstellen dat vraag van de medewerker veel breder is; hoe zit het met mijn eindejaarsuitkering, fietsplan waar ik aan deelneem, etc.