Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Herstart automatisch genereerde vacaturenummer bij vacature aanvraag in Youforce (SLSR-I-598)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Het mogelijk maken van het beïnvloeden van het veld dat automatisch een vacaturenummer van een aangevraagde vacature aanmaakt in Youforce. Zodat iedere organisatie zelf kan bepalen welk ritme wordt toegepast bij hun vacaturenummers in Youforce. Dat is op dit moment niet mogelijk waardoor iedere aangevraagde vacature een doorlopend vacaturenummer krijgt. Dat zou betekenen dat wij als organisatie met meer dan 200 vacature per jaar over een aantal jaren op een extreem hoog vacaturenummer zitten. Dit is zeer onwenselijk, maar op dit moment niet beïnvloedbaar. Onze voorkeur is ieder jaar een nieuwe telling. Voorbeeld: de eerst aangevraagde vacature in 2021 krijgt het nummer 2021-2 en in 2022 dan 2022-1. 

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-598
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Joan, interessante suggestie. Kun je nog toelichten wat het probleem is van een uitdijend vacaturenummer? Volgens mij heb je 20 posities. Dus het jaartal past er voorlopig bij. Pas bij vacature 10.000 kom je op 5 posities. Pas bij vacature 100.000 kom je op 6 posities. Dan ben je wel een flink aantal jaren verder.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hallo Jarik, wat fijn dat je mijn suggestie interessant vindt. Het is voor ons niet perse een probleem, maar ook een stuk dienstverlening indien je als organisatie de mogelijkheid hebt om je eigen ritme voor vacaturenummers in te kunnen richten. Als een vacaturehouder over 3 jaar een vacature aanvraagt is dat bijvoorbeeld vacaturenummer 2024-612. Dat is naar mijn mening een onduidelijk nietszeggend nummer. Indien de telling ieder jaar opnieuw begint is het duidelijk dat vacaturenummer 2021-67 de 67e aangevraagde vacature van dat jaar is. Handig voor stuurinformatie, interne communicatie en inzichtelijkheid van de nummers. 

Paul Wevers PZC
CONTRIBUTOR ***
door Paul Wevers PZC

@Anonymous  en @Anonymous 

Herkenbaar!

Vacatures 2022 zijn doorgenummerd terwijl je eigenlijk weer opnieuw wil beginnen met tellen

Dan kan je het ook gebruiken als indicator.

 

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

Bedankt voor het idee, we zijn niet van plan om de nummering van het vacature-nummer aan te passen. Voor de interface tussen Self Service en Easycruit is een "logischer" nummer niet van toegevoegde waarde.

Ik wijs het idee daarom af