Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Het 'live' kunnen aanpassen van velden en teksten in formulieren. (SLSR-I-144)

door Anonymous
Status: Alternatief aanwezig

Het 'live' kunnen aanpassen van velden en teksten in formulieren zonder dat hiervoor het formulier moet worden afgesloten en gekopieerd naar een nieuw formulier.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ben ik mee eens. Het is zo bewerkelijk, dat je soms voor 1 kleine aanpassing alles opnieuw moet doorlopen.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste @Anonymous, 

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Zo zag ik dit idee. En het is mij niet helemaal duidelijk of je idee gaat over Self Service voor HR Core Business. Of voor Self Service voor HR Core Beaufort. 

 

Voor HR Core Beaufort bestaat namelijk een zogenaamde Sandbox. Daarmee kan je tussentijds een formulier aanpassen. Je vaste Customer Success Manager kan je precies uitleggen hoe dit werkt. En of dit al onderdeel uitmaakt van jullie contract.

 

Als je wens gaat over HR Core Business is het antwoord net iets anders. HR Core Business is het systeem van Visma | YouServe. Sinds augustus 2021 zijn Visma|Raet en Visma|YouServe 2 losse bedrijven. Jouw idee hoort dus bij onze collega's van Visma|YouServe. Zij hebben een eigen community die je kunt vinden via: 

https://community.visma.com/t5/Visma-YouServe/ct-p/nl_ys_Visma_YouServe