Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

INZETREGELS: (SLSR-I-138)

door Former Member
Status: Afgewezen

Het formulier dat gebruikt wordt om de inzet aan te geven is niet gebruiksvriendelijk. Het is bv onlogisch dat je met je linkermuisknop moet klikken om het contextmenu zichtbaar te maken. De leidinggevenden vinden dit een zeer vervelend formulier. Kan dit aangepast worden

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Mee eens

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als het formulier te allen tijde de gegevens uit het indienstscherm zou overnemen, dan zou er al veel kou uit de lucht zijn. Echter bij een retour wordt bij een aanpassing van uren, functie en/of o.e. het inzetformulier niet meer automatisch aangepast. Als dit middels een aanpassing in de software is opgelost, dan behoeft er in het inzetscherm naar mijn idee niet zo vaak meer gemuteerd te worden.
Ik ben het met je eens dat het inzetformulier niet echt gebruikersvriendelijk is.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ook wij krijgen vanuit onze leidinggevenden heel veel melding dat het muteren van de inzetregistratie ingewikkeld en niet gebruikersvriendelijk is. Mutaties worden nu vaak fout doorgevoerd, moeten vervolgens weer retour of alsnog handmatig aangepast worden in Beaufort. Wij zouden heel graag zien dat Raet hier een goed werkende oplossing voor zou kunnen realiseren.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Het aanmaken van een inzetregel met extra uren voor bepaalde tijd in geval van dezelfde kostenplaats en functie is niet mogelijk vanuit Self Service terwijl dit in Beaufort wel geregistreerd kan worden. Graag zouden wij dit opgelost zien.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee, hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.