Mijn Communities
Help
Joba1
CONTRIBUTOR ***

Inrichtingsrapport uitbreiden met kolom voor waarden van Rubrieken

door Joba1 (Bijgewerkt ‎03-03-2023 16:06 door Remco te Ronde VISMA )
Status: In onderzoek

Wij zouden graag het inrichtingsrapport uitgebreid willen hebben met een kolom voor de rubriekwaarden van de rubrieken.

Eigen rubrieken waaraan diverse waarden gekoppeld zijn, zijn nu niet terug te zoeken in het inrichtingsrapport. Wij gebruiken het inrichtingsrapport ook in sommige situaties als back-up en zou daarom een welkome waardevolle aanvulling zijn.

5 Opmerkingen
door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: In onderzoek

Beste @Joba1 

 

Bedankt voor uw idee. Wij zijn bezig om wijzigingen te maken in het genereren van dit rapport. Dit heeft voornamelijk te maken met hoe dit rapport wordt aangemaakt. Mijn collega's gaan ook kijken of het mogelijk is om dit toe te voegen. Een dergelijke aanvulling op dit rapport zou voor performance problemen kunnen zorgen. Wij moeten daarom eerst verder onderzoek doen of dit mogelijk is wanneer het rapport op de andere manier wordt aangemaakt. 

 

Ik heb daarom de status van dit idee gewijzigd naar "In Onderzoek". Volgende week zal er een meeting plaats vinden waarin dit besproken wordt. Na deze meeting zal ik een update geven of wij dit kunnen gaan toevoegen aan het rapport.

Joba1
CONTRIBUTOR ***
door Joba1

Bedankt voor de terugkoppeling, ik hoop op een positief antwoord.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Als er wordt gekeken naar waardevolle toevoegingen, dan zou ik pleiten voor de tekst die op de tegel staat waar een workflow/formulier aan is gekoppeld.

Jan_Laurijsen
CHAMPION *
door Jan_Laurijsen (Bijgewerkt ‎08-03-2023 16:29 door Jan_Laurijsen )

Als er dan toch aan dit rapport geknutseld gaat worden zou het fijn zijn als de ingestelde default zichtbaar is en de ingestelde post- en prebewerking.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

De status van dit idee is geüpdatet naar ‘In onderzoek’ en er is een relevant label toegevoegd. Reden hiervoor is dat we in 2022 volop zijn begonnen met Youforce clean up ideeën. Voor Self Service hebben we meer dan 600 verschillende ideeën bekeken en beantwoord.

 

Via ‘Nieuws’ verstrekken we regelmatig informatie over de ontwikkelingen van Self Service, zoals in de laatste 4e Algemene update PD Self Service.

 

Om een weloverwogen antwoord te kunnen geven op dit idee combineren we dit met vergelijkbare ideeën met hetzelfde label. Voorbeelden van deze categorieën zijn:

  • Autorisatie en roltoewijzing
  • E-mail
  • Inzet formulier
  • Koppeling Personeelsdossier

 

We zullen de aankomende maanden gaan bepalen of we een dergelijke categorie kunnen toevoegen aan de roadmap voor Self Service. Zodra we dat hebben bepaald zullen we dit idee een definitieve status geven. Dit kan dus zowel ‘realisatie waarschijnlijk’ worden maar ook ‘afgewezen’.