Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Is het mogelijk om verlofaanvragen niet te accepteren als er geen uren zijn ingevuld? Wij lopen regelmatig tegen het feit aan, dat medewerkers wel de data invullen en verlofsoort maar dan vergeten het aantal uren in te vul... (SLSR-I-269)

door Anonymous (Bijgewerkt ‎30-12-2022 11:32 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: In onderzoek

Is het mogelijk om verlofaanvragen niet te accepteren als er geen uren zijn ingevuld? Wij lopen regelmatig tegen het feit aan, dat medewerkers wel de data invullen en verlofsoort maar dan vergeten het aantal uren in te vul... 

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Thanks for Creating idea ...  ref nuumber is SLSR-I-269

door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎19-12-2022 19:21 door Bastiaan Friederichs VISMA )

@Anonymous is dit idee gebaseerd op HR Core Beaufort? Ik ben me er namelijk niet van bewust dat je daar een verlofaanvraag kunt doen zonder dat er uren zijn opgenomen...

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

De status van dit idee is geüpdatet naar ‘In onderzoek’ en er is een relevant label toegevoegd. Reden hiervoor is dat we in 2022 volop zijn begonnen met Youforce clean up ideeën. Voor Self Service hebben we meer dan 600 verschillende ideeën bekeken en beantwoord.

 

Via ‘Nieuws’ verstrekken we regelmatig informatie over de ontwikkelingen van Self Service, zoals in de laatste 4e Algemene update PD Self Service.

 

Om een weloverwogen antwoord te kunnen geven op dit idee combineren we dit met vergelijkbare ideeën met hetzelfde label. Voorbeelden van deze categorieën zijn:

  • Autorisatie en roltoewijzing
  • E-mail
  • Inzet formulier
  • Koppeling Personeelsdossier

 

We zullen de aankomende maanden gaan bepalen of we een dergelijke categorie kunnen toevoegen aan de roadmap voor Self Service. Zodra we dat hebben bepaald zullen we dit idee een definitieve status geven. Dit kan dus zowel ‘realisatie waarschijnlijk’ worden maar ook ‘afgewezen’.