Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Kan ervoor gezorgd worden dat retour sturen van formulieren stappen overslaat? (SLSR-I-486)

door Anonymous
Status: Bestaat al

Soms moet je nu 4 stappen terug omdat de bijvoorbeeld LG iets vergeten heeft. Kost onnodig veel tijd: zou fijn zijn als je dat zelf dan rechtstreeks kunt plaatsen.

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beste Elly,

Ik denk dat dat sterk afhankelijk is van de inrichting van je Workflow.
Wanneer moet de aanvraag terug naar de Indiener en wanneer maar één stapje terug?

Helaas beschikt Self Service niet over een keuzemenu aan wie je een formulier wilt retourneren. Een optie zou kunnen zijn om een extra knop in je workflow op te nemen: Retour Indiener (of hoe die ook bij jullie mag heten).

Groeten,


Ariejan Boon
Carante Groep

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dat zou een erg mooie ontwikkeling zijn Ariejan, dat wanneer je voor de knop retour kiest, je zelf kan aangeven naar welke stap in de workflow je retour gaat. Voor nu klopt de optie die je aangeeft, je kunt inderdaad meerdere retour 'knoppen' inrichten, bijvoorbeeld 'retour medewerker' of 'retour manager'. 

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Bestaat al

Hoi @Anonymous,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

En voor dit idee had @Anonymous in 2019 al de juiste oplossing aangedragen. Dus ik kom met mijn reactie een beetje als mosterd na de maaltijd.

 

Maar inderdaad het is de keuze van je eigen inrichting. Je kunt prima in een stap ''fiatteren salarisadministratie'' 3 knoppen opnemen zoals ''retour medewerker'', ''retour manager'' of ''retour regio-directeur''. Een consultant van Visma|Raet kan je altijd adviseren van de voor- en nadelen.