Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Koppeling Self Service en Justise (i.v.m. digitale aanvraag VOG) (SLSR-I-62)

door Former Member
Status: Alternatief aanwezig

Wij hebben een workflow ingericht t.b.v. de aanvraag, registratie en documentatie van het VOG. Wanneer het VOG digitaal wordt aangevraagd doet de personeelsadministratie dat via Justise. Als er een automatische koppeling zou zijn met dit aanvraag scherm scheelt dat de personeelsadministratie tijd.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Sinds de zomer van 2020 is het inderdaad mogelijk om automatisch voor nieuwe medewerkers een VOG aan te vragen. Via Robotics As A Service wordt dit proces volledig uitgevoerd. Meer informatie is te vinden in de volgende Youtube video: https://youtu.be/e0xlS_PJR-Y. Ook is meer informatie te vinden op: www.vismaraet.nl/.../

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste @Former Member 

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Zo zag ik dit idee. Eerder in 2020 had ik hiervoor al een alternatief aangeboden via Robotics. Inmiddels is eHerkenning  voor Justis overgestapt naar eHerkenning 2+. Dit maakt de inzet van Robotics lastiger, maar met robotics (al dan niet via eigen organisatie of Visma|YouServe) behoort dit nog steeds tot de mogelijkheden.

 

Er zijn verder vanuit Justis géén ontwikkelingen bekend om andere software leveranciers (zoals HR Systemen van Visma|Raet of andere organisaties) rechstreeks te kunnen laten integreren voor een VOG-aanvraag.

 

Daarom is dit idee nu gewijzigd naar ''alternatief aanwezig''