Mijn Communities
Help
Monique1
CHAMPION *

Logging verstuurde e-mails (onder plusje) ook zichtbaar maken zonder bijlage

door Monique1
Status: Afgewezen

Als je een aanvullende e-mail instelt in een workflow maar je geen bijlage meestuurt, kun je in de logging (onder het plusje) niet zien dat de e-mail is verstuurd. Als je wel een bijlage meestuurt, zie je de logging wel terug. Wij zouden graag zien dat verstuurde e-mails altijd zichtbaar zijn in de logging, ook als er geen bijlage met de e-mail mee wordt gestuurd. Dit is immers ook een uitgevoerde activiteit. 

2 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Monique1 , hierover zijn in de loop der jaren al meerdere ideeën aangemaakt. Zie mijn reactie op Logging op verzonden e-mails - Visma Community. Bij een aantal van deze ideeën staat dat het 'in onderzoek' is, maar die status heeft het al op 31-3-2023 gekregen. @Christiaan Sluis , wanneer wordt er nu eens iets met al deze meldingen gedaan? Het feit dat hierover meerdere ideeën zijn aangemaakt en deze samen al veel kudos hebben gekregen, zegt toch voldoende over de noodzaak hiervan? 

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Omdat dit idee reeds bestaat, wijs ik dit duplicaat af.

@Gea Bussink-Veerbeek ik begrijp je passie voor dit en de andere ideeën. Als ik er niet achter stond (of het belang erkende) dan waren deze reeds Afgewezen. Echter heb ik altijd veel belangen tegen elkaar af te wegen, zowel intern als extern. Neem bijvoorbeeld het procesgedreven Mijn Youforce, wat een enorme verbetering is voor medewerkers die zo beter hun processen kunnen vinden. Of de gedeelde Inbox voor alle taken en notificaties. Deze initiatieven spelen Youforce-breed, waar Self Service haar steentje aan bijdraagt. Dat moet ook wel als workflow engine en grootste facilitator van processen. Maar de tijd van onze ontwikkelaars kunnen wij maar 1 keer besteden, en dat betekent dat sommige goede ideeën langer op zich laten wachten. Omdat ook iniatieven veranderen of de zwaartepunten verschuiven, moeten wij steeds opnieuw kijken waar de eerste prioriteit ligt. Wij maken dit zo goed mogelijk kenbaar met de roadmap 2 keer per jaar.