om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Dit idee is volgens mij al meerdere keren voorbij gekomen zoals bv hier maar volgens mij tot op heden zonder resultaat. Ik wil graag het idee nogmaals ter sprake brengen omdat ik vermoed dat er bij veel klanten behoefte hieraan is.
Het gebeurd geregeld dat een medewerker via de workflow op de hoogte gebracht moet worden ergens van. Zoals bv bij het digitaal tekenen wordt er vaak gebruik gemaakt van een handleiding waarbij de medewerker uitgelegd krijgt wat hij/zij moet doen. Het e-signing verzoek zelf kan dan inderdaad wel naar het privé mailadres gestuurd worden maar de aanvullende mail met de handleiding gaat dan automatisch naar het zakelijke mailadres.
Zeker in de zorg zijn er veel medewerkers die weinig inloggen op hun zakelijke mailadres en dan die mails dus helemaal niet zien. Daarnaast is het raar dat je 2 mails hebt die eigenlijk bij elkaar horen niet naar hetzelfde mailadres kunt sturen.
Kortom er is dringend behoefte om zelf in te kunnen stellen waar een aanvullende mail naartoe gestuurd wordt, dat de mail gelogd wordt en niet als bijlage bij de mutatie komt zodat hij niet naar het PDOL gestuurd wordt.
Ik hoop dat dit idee door veel klanten gesteund wordt zodat we Visma|Raet daarmee kunnen laten zien hoe belangrijk dit voor ons is.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.