Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Manager wijzigen in Self Service (SLSR-I-631)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Wij willen graag de mogelijkheid hebben, dat je in Self Service voor een specifieke medewerker de manager kan wijzigen.

Wij moeten een medewerker plaatsen op een bepaalde OE ivm diverse koppelingen en rechten die haar aan deze OE is gebonden. Daarom zou het mooi dat je handmatig een manager kan aanpassen voor deze specifieke medewerker. Dit kan wel in andere modules, daarom zouden wij graag de mogelijkheid zien dat dit ook in Self Service kan.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-631
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Eens!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Zoals aangegeven is het inderdaad vreemd (en daar eigenlijk wel handig) dat het in andere modules wel mogelijk is. Zo kun je bijvoorbeeld in Verzuim Manager een afwijkende manager aanwijzen voor de verzuimbegeleiding, maar omdat ziek- en hersteldmelden via Self Service verloopt, moet toch de 'originele' manager deze mutaties indienen.

door Wijnand van Plaggenhoef
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Anonymous 

Ik realiseer me dat ik reageer op een idee dat niet recent is ingediend. (zie opschonen ideeën Youforce)

 

De consistency tussen Self Service en de HR Core is een belangrijk onderdeel van onze offering. De functionaliteiten en rechten die een persoon heeft op andere personen worden afgeleid op basis van de organisatie structuur van BO4. Daarom kunnen we helaas niet toestaan om alleen in self service een manager voor een medewerker aan te wijzen. Dit zou in de keten binnen Youforce meerdere problemen opleveren.