Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Medewerker in HRSS inzage geven in verlofregeling (SLSR-I-649)

door Anonymous
Status: Alternatief aanwezig

Wij hebben diverse verlofregelingen binnen ons bedrijf. Het zou handig zijn als de medewerker in HRSS ziet welke verlofregeling voor hem van toepassing is.

Onderstaande info zie je in HR Core als professional - deze gegevens graag zichtbaar maken voor de medewerker 

pastedimage1628061058108v2.png

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-649
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste @Anonymous, 

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Zo zag ik dit idee. Als ik goed kijk naar de printscreen gaat het over HR Core Business. Dit is het systeem van Visma | YouServe. Sinds augustus 2021 zijn Visma|Raet en Visma|YouServe 2 losse bedrijven. Jouw idee hoort dus bij onze collega's van Visma|YouServe. Zij hebben een eigen community die je kunt vinden via: 

https://community.visma.com/t5/Visma-YouServe/ct-p/nl_ys_Visma_YouServe

 

Wat betreft de Visma|Raet klanten die werken met HR Core Beaufort Online. Het is mogelijk om een workflow te maken met bijvoorbeeld de naam ''verlofregeling inzien'' die gekoppeld is aan een zogenaamd GR-formulier. Daarmee kan je de medewerker laten zien welke verlofregeling er actief is. Het kan er als volgt uitzien:

RemcoteRonde_0-1654865651445.png

 

 

 

Het is niet de allermooiste oplossing, maar het is mogelijk en daarom is het idee gewijzigd naar ''alternatief aanwezig''