Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Mijn vervanging moet ook werken voor een rol met verbijzondering anders dan MGR (SLSR-I-57)

door Anonymous
Status: Niet ingepland

Autorisaties overgenomen uit User Management met Verbijzondering anders dan 'MGR' in het activiteitenprofiel kunnen niet afzonderlijk worden ingesteld bij Mijn Vervanging. Omweg is om er een gebruikersrol voor vast te leggen maar deze handmatige actie is nu juist de reden tot het gebruik van Usermanagement voor rollen met andere verbijzondering.

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Weliswaar een maandje na elkaar, maar het idee stata hier ook al: https://raetideas.ideas.aha.io/ideas/OTHR-I-4

Nu nog realiseren.....

Ariejan Boon

Carante Groep

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:
 
door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Niet ingepland

Ik realiseer mij dat ik reageer op een idee dat niet recent is ingediend. (zie opschonen ideeën Youforce)

 

Wij hebben vanuit veel klanten dezelfde wens gekregen. Ook zien wij meerdere ideeën over dit onderwerp. We willen dit wel gaan aanpakken, maar hierbij moet er ook samenwerking komen met andere modules. Daarnaast zijn er ook plannen voor de aanpassing van de rollen en de gebruikersprofielen. We moeten dit eerst afwachten en zien wat deze veranderingen mee brengen voordat we hier verder op in kunnen spelen. Ik zet deze melding voor nu op Niet ingepland.

 

Deze status betekend dat we dit wel een goed idee vinden en aan gaan zullen werken. Alleen staat deze momenteel nog niet op de planning. Omdat we ook moeten wachten op de ontwikkeling bij andere producten kan dit nog wel even duren.