Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Mogelijkheid om meerdere formulieren in één keer goed te keuren vanuit Te Doen (SLSR-I-624)

door Anonymous
Status: Afgewezen
Graag zou ik zien of er ooit de mogelijkheid komt om vanuit Te Doen in Self Service meerdere formulieren tegelijkertijd goed te keuren. Nu moet je elk formulier apart openen om deze goed te keuren en door te zetten naar de volgende stap in de workflow. Als deze mogelijkheid er komt, kan dat de werklast bij grote organisaties met veel dezelfde formulieren verkleinen.
 
3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-624
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Eens!

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Anonymous en @Anonymous,

 

In het kader van het bericht Youforce Cleanup ideeën heb ik dit idee verder geanalyseerd. Op basis daarvan hebben we besloten om dit idee af te wijzen.

 

We vinden namelijk dat als een gebruiker de mogelijkheid heeft/krijgt om in bulk workflows goed te keuren het verstandiger is om te beoordelen wat de toegevoegde waarde is van die persoon in de workflow. Immers als je ''ongezien'' op basis van alleen de naam van een workflow en naam van de medewerker al een workflow kan/mag goedkeuren dan is de kans dat het toegevoegde waarde heeft om deze persoon een activiteit te geven gering.

 

Goed om te weten. Bij de Youforce app in ''declaraties'' realiseren we in de toekomst wel een bulk goedkeuring. Zie ook: https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-APP/Totaal-overzicht-van-de-ingediende-kilometers-per-maand/idi-p/479822. De reden om het daar wel toe doen is omdat de gebruiker daar in het overzicht voldoende informatie ziet om te beslissen om een declaratie goed/af te keuren. Bijvoorbeeld op basis van het bedrag.